Pagini

Care este cea mai frapanta intrebare pe care ati primit-o la un interviu de angajare?

15 mar. 2013 | 4 comentarii

O intrebare lejera ca pentru inceput de weekend.

In cazul meu,  ar fi:
  • De ce crezi ca meriti atat? - in RO
  • Cum ti-a venit salariul acesta in minte? (traducere aproximativa) -  in BE  
Ambele intrebari au venit imediat ce mi-am exprimat doleantele financiare :D

Cu siguranta au fost altele mai frapante, dar desi am participat la multe interviuri, nu reusesc sa-mi amintesc prea multe detalii. Sper sa-mi revina memoria in viitorul apropiat.

Pana atunci, astept cu interes raspunsurile voastre ☺




4 comentarii:

  1. unde te vezi in urmatorii 5 ani?

    O intrebare absurda in domeniul IT unde tehnologiile se schimba si la 1-2 ani ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta se intampla cand copiezi, fara sa adaptezi. Poate nu erau interesati de "locatia" ta in IT. Poate voiau sa afle daca ai ganduri de emigrare :P

      Si totusi, asta e cea mai frapanta intrebare primita???

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. 1. La prima intrebare le-am zis ca am aflat ce salarii au colegi aflati in practica la alte firme si ca diferentele erau foarte mari (dublu sau mai mult). Asta se intampla acum multi ani la negocierea de dupa practica din timpul facultatii.

      2. Noua fiind in sistem, m-am ghidat tot dupa salariile cunoscutilor ce lucrau deja aici si care aveau experienta asemanatoare cu a mea (numar ani, experienta cu tehnologiile cerute de job). Le-am zis si lor asta si au ramas din nou uimiti :P Am elucidat mai tarziu misterul.

      Ștergere